Máš zkušenosti z nákupu a skladového hospodářství – meziskladové přesuny zboží (příjem, výdej, fakturace), poptávky? Staň se novou hvězdou našeho týmu v LABS1503 Distribution a pomáhej zajistit zásobování zdravotnickým materiálem a technologiemi pro naše soukromé kliniky.
Čeká tě pestrá a akční agenda, spoustu i osobní komunikace s kolegy z našich klinik (Svět rovnátek, DENTALABS, ALPHALABS, Fyzio svět) i řešení situací s dodavateli přes telefon a email. Denně pomůžeš vyřešit nespočet úkolů, i těch urgentních či zapeklitých, ale současně se budeš podílet i na revizi a zlepšování procesů.
LABS1503 Distribution a.s. je součástí skupiny LABS1503, ve které získáš profesionálního a stabilního zaměstnavatele, možnost nahlédnout do komplexních procesů v nákupu i logistice, akční kolektiv i spoustu benefitů. Z malé rodinné firmy jsme se rozrostli v posledních 10 letech na dynamickou společnost a pro následující roky máme další velké plány.
Co Tě s námi čeká:
- Úzká spolupráce se sesterskými klinikami LABS1503, zodpovědnost za fungování a dodržování procesů zásobování, skladového hospodářství, fakturace a inventarizace;
- Denní práce v kanceláři v účetním a skladovém programu HELIOS (skladové hospodářství, mezi-skladové přesuny, kontrola položek zboží atd.);
- Kompletní zástup a výpomoc týmu logistiky (kancelář, centrální + přidružené sklady na ostatních budovách) - zákaznická podpora, zpracování objednávek od zákazníků a denní komunikace s dodavateli;
- Příjem a výdej, fakturace zboží, úzká spolupráce se skladem (WMS systém řízení skladu od příjmu až po expedici);
- Zodpovědnost za reklamační řád, evidence a vedení reklamačních řízení;
- Řešení mimořádných a neočekávaných ad-hoc situací, dle interních procesů logistiky a nákupu
- Reportování manažerovi, týdenní report splněných úkolů
- Aktualizace návodů a procesů dle nařízení manažera, zápisy z porad, zodpovědnost za dodržení termínů
Co Ti nabídneme:
- Smlouvu na dobu neurčitou;
- Fixní mzdu a motivační bonusový systém odměn;
- Pestrou pracovní náplň a úzkou spolupráci s dalšími členy týmu i osobně s manažery klinik;
- Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy
- Osobní i profesní rozvoj, jazykové kurzy, vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy
- Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, ALPHALABS, DENTALABS, Fyzio svět).
- MultisportKartu pro aktivity ve volném čase
- Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění
- Po 3 letech firemní auto i k soukromým účelům
- A v neposlední řadě na pracovišti ovoce, oříšky i nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit
Co od Tebe očekáváme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Min. 2letá praxe v oboru nákupu a správě skladů ze strany administrativy
- Pokročilou práci v Helios či s jiným účetním programem a schopnost se snadno orientovat i ve skladových programech; MS Office apod.
- Znalosti a pestré zkušenosti se skladovým hospodářstvím, fakturací, zpracováváním objednávek a návaznými doklady aj.;
- Znalost angličtiny min. na úrovni B2 - využiješ v emailové i telefonické komunikaci;
- Schopnost dodržovat pravidla a postupy, ale taktéž si samostatně práci zorganizovat, prioritizovat a pohlídat si důležité termíny;
- Organizační schopnosti a orientaci na detail
- Proaktivitu, spolehlivost a ochotu pomáhat kolegům a zákazníkům řešit i mimořádné situace